Niezapomniane Hity: Guns'N'Roses - Sweet Child O'Mine

czwartek, 30 maja 2013

Dzisiaj czas na kolejny numer z serii Niezapomniane Hity...Cos z repertuaru grupy Guns'N'Roses...Wiem doskonale ze nie wszyscy lubia te formacje, ale ja napewno nie naleze do tych osob, i napewno trzeba im oddac jedno, w swoim czasie byli naprawde wielcy. Bardzo szkoda ze przez konflikt dwoch liderow zespol nie gra juz w dawnym skladzie. Ale to jest opowiesc na inny czas. "Sweet Child O'Mine" dzisiaj wybralem tego wlasnie singla z bogatego dorobku zespolu.


"Don't Cry", "Knockin On Heavens Door" czy "November Rain"...Te hity chyba znaja wszyscy, dlatego wybralem "Sweet ..."...To jeden z moich absolutnie ulubionych nagran Gunsow, ilez energii jest w tym utworze.. Axl Rose i Slash w najlepszej formie...





A teraz juz muzyka:


Share this article :

22 komentarze:

  1. Ten utwór zawsze przyprawia mnie o szybsze bicie serca!!! :) Uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak tego kiedyś na okrągło słuchałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciagle slucham, chyba nigdy nie znudzi mi sie ten kawalek.

      Usuń
  3. Uwielbiam tę piosenkę! Pamiętam jak Fergie i Slash wykonywali ja na Super Bowl w 2010 roku, ale zdecydowanie oryginał jest najlepszy.

    Nowa notka na blogu http://true-villain.blog.pl a w niej ogłoszenie wyników drugiej edycji konkursu "Poszukiwacze Pytań". Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tez widzialem ten wystep, ale z calym szacunkiem do Fergie, Axl to jednak Axl...

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ale Fergie świetnie sobie poradziła. Mało która wokalistka pop ma taki mocny głos i dobrze brzmi w rockowym repertuarze.

      Usuń
    4. Fergie to tez jedna z moich ulubionych artystek, np. w kawalku "Beautiful Stranger" w duecie ze Slashem brzmi fantastycznie, chodzilo mi tylko o to ze wole jednak oryginal.

      Usuń
    5. Oryginał raczej zawsze lepszy :) Ja za muzyką Fergie nie przepadam, ale jako wokalistka jest świetna!

      Usuń
    6. Monia a z wokalistek kogo cenisz najbardziej?

      Usuń
    7. Z wokalistek pop czy ogólnie? Jeśli chodzi o pop to chyba Christinę Aguilerę.

      Usuń
    8. To trudne pytanie, lubię mnóstwo wokalistek (w większości z rocka/metalu), ale nie znam się na śpiewaniu. I raczej te, które lubię nie trafią na listę "Najlepszych wokalistek wszechczasów"...

      Nie będę oryginalna: Ch. Aguilerę zawsze będę podziwiać za potężny głos i płytę Back to Basics, ale nie przepadam za większością jej kawałków. Uwielbiam Amy Lee, nie tylko za wokal, ale i talent kompozytorski... Nie ma jednej wokalistki, którą bym podziwiała ponad wszystko.

      A jak jest z Tobą? Która wokalistka jest przez Ciebie najbardziej ceniona?

      P.S. Napisałam kiedyś posta o moich ulubionych wokalistkach :)

      Usuń
  4. Kawałek fajnie się słucha ale nie przepadam za tym zespołem.

    Zapraszam na bloga http://mybestmusic.blog.pl/ gdzie pojawiło się nowe notowanie. Wejdż i zobacz najlepszą trójkę. Zagłosuj na kawałki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nielubie takiej muzyki ale muszę przyznać piosenka dobra:)

    Dwie nowa notki u mnie na blogu http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety może to i wstyd, lecz nie słucham na codzień tego rodzaju muzyki.

    Zaproszenia pod adres http://milr3.blogspot.com/2013/05/finalne-pojedynki-5-nominacje.html

    tam znajdziesz NOMINACJE do 5 serii muzycznych walk!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie jest już NN listy Hot Songs gdzie Pink ponownie na pierszym
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię za bardzo muzyki tego zespołu, ale na przykład "Sweet Child O'Mine" bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania niestety nie przepadam zbytnio za tym zespołem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obiecuję sobie, że wezmę się za album "Appetite For Destruction", jednak na razie nie mam czasu. "Sweet Child O'Mine" nie przypadło mi do gustu, wolę "Paradise City". U mnie NN, zapraszam i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką, ale to bardziej dlatego, że nie przesłuchałam w całości żadnej płyty. Ale "Noveber rain" czy "Knockin..." to już chyba klasyki :)

    Zapraszam na nową recenzję + mały konkurs na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger