Polecane: Skylar Grey - Don't Look Down

środa, 7 sierpnia 2013

Postanowilem wprowadzic troche nowosci na blogu. Kolejna z nich bedzie dzial "Polecane". Bede tutaj prezentowal nowe albumy, wazne wydarzenia itp. Ja juz wiele razy mowilem ze nie jestem recenzentem i tak juz zostanie. W tym dziale przedstawie wam np. jakas plyte, jej trackliste i moze kilka znanych juz nagran. To beda albumy ktore ja slucham i jesli uznam ze sa warte polecenia to w tym dziale sie pojawia.
    Pierwszym albumem ktory goraco wam polecam jest najnowsze dzielo Skylar Grey. Album nazywa sie "Don't Look Down" i ukazal sie kilka tygodni temu. Skylar jest Amerykanska piosenkarka i producentka.


Ostatnio nie moge sie uwolnic od tego albumu, dlatego bardzo wam go polecam.



 A teraz zacheta muzyczna prosto z "Don't Look Down"...

White Suburban:



Back From The Dead:


A teraz kilka fotek dzisiejszej bohaterki:







 To tyle jesli chodzi o pierwsza czesc "Polecanych". Na zakonczenie chyba najwiekszy przeboj z tej plyty, nie liczac duetu z Eminemem...

Wear Me Out:






Share this article :

10 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie spodziewałem się tak dobrego albumu po Skylar. Dobre melodie i co najważniejsze - treściwe teksty. Album jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja od samego poczatku wierzylem w nia. Co wiecej, z kazdym kolejnym albumem bedzie coraz lepiej. Nie robi sie na gwiazdke, tylko zajmuje sie muzyka, bedac przy tym soba. Bardzo podoba mi sie jej styl. Dla mnie jak na razie najwiekszy plus roku 2013.

      Usuń
    2. Całkowicie popieram :)

      Usuń
  2. Ciesze się na blogu wprowadzasz nowości na blogu. A co do Skylar do jedna z najlepszych debiutów tego roku:)
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na NN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze tez ja lubisz.

      Usuń
    2. Mały problem jest z tym, że to nie jest debiut ;) Skylar Grey nagrała album już w 2006 roku zatytułowany "Like Blood Like Honey" Jako Holly Brook ;) Ale fakt, faktem - jeden z lepszych albumów tego roku ;D

      Usuń
  3. Witam! :) Cover Drive właśnie wydali lyric video do swojego najnowszego singla! Zapraszam do przesłuchania :) Dodatkowo: Amanda na planie klipu do tego właśnie utworu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisałbyś album, który ktoś Ci zaproponuje? Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.sacrifice.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa ma sie tak. Ja nie recenzuje albumow. W muzyce siedze od zawsze, duzo plyt slucham, i jesli jakis mi sie podoba i jest wart polecenia to wtedy pojawia sie na blogu u mnie. Wiec tak, jesli jeszcze nie sluchalem tej plyty to musze sie z nia zapoznac i jesli bedzie fajna to jak najbardziej moze sie tutaj pojawic. Tylko nie wiem o jaki album ci chodzi...

      Usuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger