Coffee Charts "40" 21.09.2013r.

wtorek, 24 września 2013

Coffee Charts "40" 21.09.2013r.

Coffee Charts stuknela wlasnie czterdziestka. Ciekawy numerek. A co w zestawie? Troche zmian. Trzy nowosci w czolowej 30-ce. Janelle Monae prosto z nowej plyty, swoja droga naprawde polecam wam to wydawnictwo, nowy Eminem, i moja wisienka na torcie, czyli zespol Blackfield. Oj zrobia kariere u mnie, napewno. W poczekalni tez troche nowosci, i najwazniejsze- na szczyt powraca James Blunt, zatem zapraszam na caly zestaw.





01 02 05    Bonfire Heart- James Blunt
02 01 04    Balkanica- Piersi
03 04 08    Way In The World- Nina Nesbitt
04 03 07    Let Her Go- Passenger
05 05 04    Mind Your Manners- Pearl Jam
06 09 06    Night Train- Jason Aldean
07 10 07    Too Many Friends- Placebo
08 07 11    Znak- Ewa Farna
09 17 21    Get Lucky- Daft Punk ft. Pharrell Williams
10 06 09    Love Me Again- John Newman
11 16 02    Atlas- Coldplay
12 15 06    Southern Girl- Tim McGraw
13 11 08    White Suburban- Skylar Grey
14 08 09    Home Again- Elton John
15 14 13    Wear Me Out- Skylar Grey
16 21 04    Miss Jackson- Panic! At The Disco
17 20 03    Lose Yourself To Dance- Daft Punk ft. Pharrell Williams
18 12 10    Holy Grail- Jay Z ft. Justin Timberlake
19 25 02    Should Be Higher- Depeche Mode
20 27 02    Roar- Katy Perry
21 18 06    Supersoaker- Kings Of Leon
22 22 18    What About Now- Bon Jovi
23 -- --      Sense Of Insanity- Blackfield     Nowosc
24 23 13    Babilon- Mesajah
25 -- --      Berzerk- Eminem    Nowosc
26 24 13    Zeby Z Toba Byc- Strachy Na Lachy
27 -- --      PrimeTime- Janelle Monae ft. Miguel    Nowosc
28 30 03    Detroit City- Texas
29 13 12    Pozyczony- Sylwia Grzeszczak
30 19 11    Symetryczno- Liryczna- Enej

Wypadaja z Listy:

Take Back The Night- Justin Timberlake
We Can't Stop- Miley Cyrus
Soothe My Soul- Depeche Mode

Poczekalnia:

31 --      Don't Stop- Nina Nesbitt    Nowosc
32 37     Annabel- Goldfrapp
33 36     Hurt You- Toni Braxton ft. Babyface
34 39     Never Never- Korn
35 35     I Will Be There- Katie Melua
36 40     Hunter- Sandra Van Nieuwland
37 42     Can't Help- Parachute
38 41     Every Little Thing- Eric Clapton
39 43     Ain't It Fun- Paramore
40 45     Wildfire- John Mayer
41 32     Everything 100- Bone Thugz'N'Harmony
42 --      Halfway There- Soundgarden    Nowosc
43 47     Holes- Passenger
44 50     Juliet- Lawson
45 --      Wrecking Ball- Miley Cyrus    Nowosc
46 44     Wings- Birdy
47 49     Port- Muniek Staszczyk
48 --      Phoenix- Sorry Boys    Nowosc
49 46     Things We Lost In The Fire- Bastille
50 38     Out Of Hand- Deep Purple
Share this article :

12 komentarzy:

  1. Fajnie że James Blunt i też nowość Eminema. Mam nadzieje że nowy singiel Miley wejdzie do notowania ;D
    U mnie NN PL Listy http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Po posłuchaniu kawałka Jamesa nie dziwię się że ma 1 miejsce. Szkoda że Znak jest nisko. Liczę że Miley wskoczy do 30.
    Zapraszam na http://mybestmusic.blog.pl/ gdzie pojawiły się wyniki Bitwy oraz zapraszam na oddanie głosów w kolejnej bitwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta piosenka Piersi z miejsca drugiego jest okropna. A jeszcze ją dziś słyszałem i bije mi się po głowie >.<

    Nowa recenzja: "Yours Truly" Ariana Grande (fizzz-reviews.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm... zastanawia mnie dlaczego taki dobry i niestety zmarnowany i ominięty przez publikę numer "Things We Lost In Fire" jest ZALEDWIE na miejscu 49 a na dodatek w POCZEKALNI. Pierwsze co mi na myśl przyszło jak uźrzałem tytuł "Mind Your Manners" pomyślałem o Chiddy Bang'u, który miał kawałek o bliźniaczym tytule.

    Ja ze swojej strony chciałbym POLECIĆ do sprawdzenia NN w rolach głównych z Elvisem jakby na to nie patrzyć, ale co ciekawe z dwoma takowymi a nawet z Norwegii. Rozrywkowy numer, który właśnie ma zamiar gonić zeszłorocznych koreańczyków. Więcej szczegółów? Sprawdź sam ;)

    http://milr3.blogspot.com/2013/09/13-nn-zabawne-analizy-audiowizualne.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bardzo bym chciała, tak bardzo nie potrafię docenić Znaku Ewy Farny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie muzycznomaniaa.blogspot.com/ gdzie jest NN o albumach w październiku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda "Soothe my soul", ale dobrze, że odpadła Miley ;) Widzę w poczekalni cudowne "Annabel" <3

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Jessie J "Alive")

    OdpowiedzUsuń
  8. Goldfrapp, Janelle <3

    U mnie nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na http://mybestmusic.blog.pl/ pojawiło sie NN oraz zapraszam do oddawania głosowanie na kolejną bitwę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ gdzie jest NN. Wejdź i zobacz kto na podium i zagłosuj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa recenzja: "Ketevan" Katie Melua (fizzz-reviews.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. James Blunt super, nigdy go wcześniej nie słuchałam, ale chyba zacznę.
    U mnie wreszcie kanał YT oraz nietypowo- stosik książkowy.
    Coolturalny-tygodnik.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger