Przed Kolejnym Notowaniem

piątek, 24 stycznia 2014

Pomyslalem sobie ze od czasu do czasu cos napisze na blogu. Tak przed kolejnym notowaniem mojej listy. Co tam w muzyce piszczy? No wreszcie troche lepiej z nowosciami. Zatem co moze znalezc sie w zestawieniu w tym tygodniu? A tego nie zdradze, ale moge przyblizyc kilka nowosci ktore czesto goszcza ostatnio w moim odtwarzaczu.


       Na sam poczatek nowy Morten Harket. Nowa plyte zapowiada utworem "Brother", i musze przyznac ze mocno sie przykleilem do tego kawalka.


 U mnie na razie tylko we fragmencie. 
                                                                            

     Teraz jestem ciekaw opinii...Nowa Margaret - "Wasted", co o niej myslicie?
Bo jesli o mnie chodzi to jeszcze nigdy mnie nie zachwycila,
ale musze przyznac ze ten kawalek mi sie podoba,
jest taki lekki i przyjemny, 
i moze takiego potrzebowalismy.



Co z nowosci jeszcze slucham w tym tygodniu? 
Negatyw- Jesli Bog Istnieje
Toni Braxton/ Babyface- Where Did We Got Wrong
Guetta/ Skylar Grey- Shot Me Down
Patrycja Markowska/ Artur Gadowski- Ocean.
Chcialbym jeszcze zwrocic uwage na miedzynarodowy zenski zespol Blush i ich najnowszego singla "Ain't Nobody Got Time For That". 

Kolejna lista juz wkrotce. Przypominam teraz moj aktualny numer jeden, zapowiedz nowego Hiszpansko-jezycznego albumu Carlosa Santany. Album nazywal sie bedzie "Corazon". Na nim znajdzie sie takze "La Flaca", duet z Juanesem. 



W tym tygodniu to tyle. Do uslyszenia za tydzien, mam nadzieje ze znowu pojawia sie ciekawe nowosci. 
Share this article :

8 komentarzy:

  1. Wasted jest takie mocno średnie, ale tak to nawet fajnie brzmi. Morten Harket, przyjemna propozycja, a Santana to przenosi nas w takie zupełnie obce nam klimaty, fajnie, że urozmaiciłeś trochę bloga. Przyda się coś innego niż tylko notowania. :) Nawet taka notka czego słuchasz. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej sie ciesze ze sporej ilosci osob zaczyna podobac sie nowy Carlos Santana.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kryzys, jeśli chodzi o nowie piosenki. Jestem już znudzona ciągłym słuchaniem tego samego, ale nie mogę znaleźć sobie nic, co by mi się spodobało. :(
    U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłuchałam ten utwór Margaret i zdecydowanie wolę jej poprzednie single :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Margaret, Margaret, Margaret... Co ja mogę sądzić. Mogę sądzić, że od pierwszego usłyszenia nie wolno przesądzać! Bo ja już się tak zagapiłem twierdząc, że jest to kopia poprzednich wersji, że prosty, banalny refren w jej wykonaniu, ale jaki chwytliwy! Jakże ona umie sobą zainteresować słuchaczy! Taka groteskowa ta piosenka i w rezultacie przyjemna jak się okazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W nowym nagraniu Santany nie przekonuje mnie wokal. Lepszy byłby to numer bez niego :) Guetta + Skylar na razie się wstrzymam, nie mogę znaleźć w dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba nowa piosenka Margaret.

    Nowa recenzja (The Offspring – The Kids Aren’t Alright) na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Margaret fajnie wypada w języku angielskim. Nie potrafię jej sobie wyobrazić po polsku ;)

    Nowe recenzje na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger