Coffee Charts "67" 29.03.2014r.

wtorek, 1 kwietnia 2014

Coffee Charts "67" 29.03.2014r.

Ostatnie notowanie w marcu przed nami, a w nim dwie nowosci w zestawie, ale za to jakie. Duet Bright Light Bright Light i Elton John oraz fantastyczna Sia. Bardzo ciekawe nowosci takze w poczekalni. Zapraszam do zapoznania sie z nimi. Na szczyt powraca "Beksa" Artura Rojka, to juz czwarty raz na pierwszym miejscu. Gratulacje, a lista ponizej, zapraszam...





01 02 05     Beksa- Artur Rojek
02 03 06     Stolen Dance- Milky Chance
03 01 03     Guilty All The Same- Linkin Park ft. Rakim
04 06 11     Whole World Is Watching- Within Temptation ft. Piotr Rogucki
05 05 18     Ordinary Love- U2
06 04 07     Jubel- Klingande
07 08 08     Just Like Fire Would- Bruce Springsteen
08 16 02     Jealous- Chromeo
09 07 13     When She Says Baby- Jason Aldean
10 17 03     Not A Bad Thing- Justin Timberlake
11 11 05     Best Day Of My Life- American Authors
12 -- --       I Wish We Were Leaving- Bright Light Bright Light ft. Elton John    Nowosc
13 09 06     Getaway- Pearl Jam
14 -- --       Chandelier- Sia     Nowosc
15 20 03     Chce Kochac- Stashka
16 13 14     La Flaca- Santana ft. Juanes
17 12 03     Magic- Coldplay
18 18 08     Dark Horse- Katy Perry
19 10 07     Wkreceni- Nie Ufaj Mi- Igor Herbut
20 14 07     Invisible- U2
21 15 18     Happy- Pharrell Williams
22 24 03     Zycie Za Krotkie- Patrycja Kosiarkiewicz ft. Effortless
23 27 02     Kiedy Przyjdziesz Do Mnie- Agnieszka Chylinska
24 21 04     Automatic- Miranda Lambert
25 25 04     Give Life Back To Music- Daft Punk
26 30 02     Pills- Blackfield
27 19 12     I See Fire- Ed Sheeran
28 26 06     Let Her Down Easy- George Michael
29 29 04     He's The One I'm Bringing Back- Nina Nesbitt
30 23 12     Szukajac Szczescia- Mesajah ft. Kamil Bednarek

Wypadaja z Listy:

Hurricane- The Fray
To Love Somebody- Michael Buble

Poczekalnia:

31 31     Stupid Little Things- Anastacia
32 36     The Looking Glass- Dream Theater
33 38     Jej Ostatni Rok- Ola ft. Doniu
34 35     If I Could Change Your Mind- Haim
35 39     Lepsza Polowa- Mesajah
36 44     Burning Gold- Christina Perri
37 33     Cien- Edyta Bartosiewicz
38 34     Scream- Paolo Nutini
39 --      Marilyn Monroe- Pharrell Williams    Nowosc
40 45     Changes- Faul & Wad vs. Pnau
41 --      Lookin For That Girl- Tim McGraw     Nowosc
42 37     Sailing- Mike Oldfield
43 --      Nie Mam Watpliwosci- Radio Bagdad    Nowosc
44 49     Can We Dance- The Vamps
45 41     Heaven Knows- The Pretty Reckless
46 --      Sexercize- Kylie Minogue     Nowosc
47 43     Southern Sun- Boy and Bear
48 40     Nowy Ty, Nowa Ja- Sylwia Grzeszczak
49 --      Glory And Gore- Lorde    Nowosc
50 50     Close To The Sun- Guano Apes
Share this article :

4 komentarze:

  1. Ostatni dniami przeglądając różne listy przebojów w Polsce wpadłem właśnie na niejakiego Bruce Springsteena. To się wydawać może śmieszne, ale osobiście nigdy nie spotkałem się z tym panem, który ma niesamowitą osobowość i wokal, który porywa i wyrywa z korzeniami nie małą liczbę wszystkich z pewnością mniejszych mu One Direction czy The Vamps. Na mojej osobistej playliście, którą także sobie sporządzam, również znajdują się Within Temptation. Ostatnio wpadłem także na kolejny utwór, który jak się okazuje jest numerem 39 na polskich listach przebojów - "Karmelove" Marceliny z Piotrem Roguckim i zastanawiam się, dlaczego od czasu do czasu nie miałem styczności z taką muzyką, tylko tą, którą słyszę na codzień w radiu. Z innej strony cieszę się, że Pharrell Williams mi nie uciekł, bo miałem okazję odsłuchać jego album G I R L, który wywarł na mnie wrażenie jakoby był on artystą z wyższej półki, o którym powinno być głośno, nie tylko za sprawą singla "Happy", który utrzymuje się od 10 tygodni na świecie na miejscu 1, ale także za sprawą jego innych utworów, które z pewnością również są bardzo dobre. Bo przecież co by gdyby nie YouTube? Wtedy prawdopodobnie mało kto wpadłby na to, że w singlu "Liar Liar" za plecami Crisa Caba bądź też obok jak to sobie mogę interpretować stoi właśnie Pharrell. Uważam, że 2013 był udany w jego wykonaniu, ale jeszcze lepszy będzie 2014. A "Marylin Monroe" jest dla niego kolejnym dobrym przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zmiany na blogu :) Cieszy mnie ze Whole World Is Watching wciąż się trzyma pierwszej piątki bo uwielbiam ten numer.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie wchodziłem na twojego bloga, nawet nie wiem dlaczego. Bardzo pozytywna zmiana na blogu. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to miejsce 49 czyli debiut Lorde. Uwielbiam Glory And Gore. No i mam nadzieję, że ten malutki spadek Heaven Knows to tylko wypadek przy pracy, bo zasługuje na awans. :) W czołówce też mamy kilka ciekawszych utworów np. Within czy Jubel. Zapraszam na mojego bloga, gdzie Forumowa Global Lista. '
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie ten blog teraz wygląda. Tak... profesjonalnie! Świetna piosenka na pierwszym miejscu.

    Nowa notka na http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger