Tom Petty & The Heartbreakers- Hypnotic Eye

piątek, 19 września 2014

      Witam w nowej pozycji na CoffeeCharts. Od czasu do czasu bede przedstawial albumy, ktore zrobily na mnie calkiem dobre wrazenia, albo i nie...Ale ze jako nie jestem recenzentem to nie bedzie recenzji danej plyty ( i bardzo dobrze ). Chcialbym czasem zaprezentowac plyte, ktora bedzie mozna posluchac na blogu, dzieki roznym serwisom, przede wszystkim bede korzystal z Deezera.
      Dzisiaj zapraszam do wysluchania nowej plyty Toma Petty i jego zespolu. Jestem prawie pewien ze sa osoby ktore nie znaja tych wykonawcow. Jest to Amerykanska grupa zalozona w 1975 roku, wiec troche juz ze soba graja. Jej liderem jest bardzo popularny muzyk, aktor Tom Petty. Ich nowy album nazywa sie "Hypnotic Eye"...


Ja ta plyte przesluchalem juz wiele razy, kilka utworow mozecie znac chociazby z mojej listy. Moim ulubionym kawalkiem jest utwor nr. 3 na plycie, czyli "Red River"- mam wrazenie ze ta piosenka nigdy tak na dobre sie nie rozkreca, i to jest w niej chyba najlepsze. Z plyty polecam takze "American Dream Plan B"...




Ostatni kawalek z tej plyty ktory sie pojawi to "Foult Lines"...


Dlatego czekam na opinie o plytce, a wkrotce kolejny albumik. Milego sluchania...


Caly album tylko w 30-to sekundowych fragmentach...
Share this article :

7 komentarzy:

  1. Przy kolejnych prezentacjach bedzie wiecej utworow w calosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wpis, więcej takich poproszę ;)

    Ja z tych, co Toma znają i lubią. Hypnotic Eye to zdecydowanie dobry album, choć już jakiś czas nie gościł w moim odtwarzaczu. Z tego, co pamiętam, najbardziej podobały mi się American Dream Plan B oraz Sins of My Youth, Red River również było całkiem niczego sobie.

    Nowa recenzja: "Goddess" BANKS @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słuchałam Toma, ale słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii, więc może najwyższy czas sobie co nieco od niego przesłuchać.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chce mi się pisać, jak bardzo uwielbiam ten zespół :). "Hypnotic Eye" jest przyjemne, ale nie ma kawałka, który całkowicie skradłby moje serce. Łatwiej mi jest wskazać słabsze pozycje - "Sins of My Youth" i "All You Can Carry". Polecam debiutancki album grupy - do tej pory uważam go za najlepszy z całej dyskografii.
    Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na cykl na blogu :D
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Tom Petty u Ciebie :O Szacun!

    Zapraszam na dwie nowe recenzje ("Anaconda" & All About That Bass") na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne granie! Ostatnio czegoś takiego szukam i nawet nie wpadłem na to, by sprawdzić Toma Pettyego & The Heartbreakers - zmotywowałeś mnie i za to wielkie dzięki!!!

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger