Kasia Popowska - Tlen

sobota, 18 października 2014

     Wracamy do prezentacji nowych albumow na Coffee Charts. Dzisiaj chcialbym przedstawic wam artystke z naszego muzycznego podworka. Kasia Popowska- bo o niej mowa, to 24 letnia piosenkarka pochodzaca z Lodzi.


Po latach publikacji w internecie znanych utworow wielkich artystow, wystepach w programach typu " Mam Talent" , oraz starcie w Brytyjskim X- Factorze, ktos wreszcie ja zauwazyl. Ja osobiscie bardzo jej kibicuje, bo uwazam ze juz od dawna na Polskim rynku muzycznym potrzebna byla taka dziewczyna z gitara, grajaca muzyke prawdziwa, nie z pomoca komuterow i przeroznych przerobek.
         Dzisiaj prezentuje jej debiutancki album "Tlen", ktory zdecydowanie mnie nie zawiodl, slucha sie go naprawde dobrze.


Jestem bardzo ciekaw waszych opini na jego temat, jesli ktos jeszcze go nie sluchal, to ponizej caly album do odsluchu.


Share this article :

3 komentarze:

  1. Dziewczynę znam z radia, bo dosyć często puszczają jej kawałki. Uważam, że fajnie, że pojawił się ktoś taki. Świeży, z niewątpliwym talentem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się akurat ten album niestety nie podoba. Trochę się zawiodłam....

    www.pour-the-music.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie lubię Kasi Popowskiej i nie mam zamiaru zapoznawać się z jej twórczością.
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger