Take That - III

sobota, 13 grudnia 2014

Wykonawca - Take That
 
Plyta - III

Rok Wydania - 2014

O Artyscie:  Brytyjski zespol powstaly w 1990 roku w Manchesterze. W tej chwili sklad grupy tworza Gary Barlow, Mark Owen i Howard Donald. Od tego roku wystepuja jako trio po opuszczeniu grupy przez Jasona Orange, kilka lat temu odszedl z zespolu Robbie Williams.

O Albumie:  Jest to 7 album Take That, zostal on wydany 28 listopada 2014r.

Cos od siebie: Kolejny album chlopakow z Take That, i kolejny na ktory czekalem z niecierpliwoscia. Nie ukrywam ze darze ich wielka sympatia. Album nagrany w okrojonym juz skladzie, moze nie jest to "Nobody Else" ale taki album nagrywa sie chyba raz w zyciu. Jest tu napewno sporo niedociagniec, ale mnie sie go dobrze slucha. Zachecam jednak do przesluchania, no i oczywiscie czekam na wasze opinie.





Okladka:





Full Album:




 
Share this article :

6 komentarzy:

  1. Po usłyszeniu nagranie These Days kompletnie mi ten zespół nie podpasował dlatego nie przesłucham ich płyty. :/
    zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, że wcześniej nigdy o nich nie słyszałam. Nic dziwnego, nie przekonują mnie.

    Zapraszam na nową recenzję (Epica – Victims of Contingency) na blogu namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na ten album w napięciu. Odrobinę mnie rozczarował. Liczyłam na coś poważniejszego w stylu "Beautiful World", ale jako wielka fanka im wybaczam. Na płycie jest wiele dobrych utworów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że Take That straciło urok wraz z odejściem Robbiego.
    Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś ich nigdy nie słuchałam. Nie ciągnie mnie do nich.

    Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Zapraszam.
    www.pour-the-music.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez Robbiego to nie to samo...

    Zapraszam na nową notkę na blogu http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger