TOP 10 - Mariah Carey

sobota, 21 listopada 2015

Witam wszystkich i chcialbym zaprosic na nowa pozycje na moim blogu. Postanowilem ze raz w tygodniu bedzie pojawiac sie takie moje muzyczne Randez-Vous z gwiazda muzyki, i wtedy sprobuje ulozyc swoje dziesiec ulubionych utworow danego artsty.
    Jest to bardzo trudne zadanie, gdy ktos ma mnostwo nagran, aby wybrac swoje ulubione dziesiec. Ale aby sobie troche ulatwic sprawe postanowilem wybierac tylko sposrod kompozycji singlowych.
Moim pierwszym wyborem bedzie pani o niesamowitym glosie, jedna z najpiekniejszych i najjasniej swiecacych gwiazd w showbiznesie. Mariah Carey - to z jej repertuarem postanowilem zmierzyc sie w pierwszej edycji TOP 10. Zadanie dla mnie jest o tyle trudne ze to zdecydowanie jedna z moich ulubionych spiewajacych pań. Wybrac 10 nagran z jej tworczosci to ciezka sprawa. Ale jakos dalem rade.


Jesli chodzi o Mariah, to uwielbiam jej tworczosc do albumu "Daydream", i nie ukrywam ze to wedlug mnie najlepszy longplay w jej karierze. Pozniej to niestety juz tylko rownia pochyla, widac to takze po mojej dziesiatce, w ktorej wstawilem tylko dwa nagrania nagrane po albumie "Daydream". A jak wyglada moje dziesiec nagran od Mariah Carey i jaki utwor umiescilem na pierwszym miejscu? wyniki ponizej, zapraszam.

10. Vision Of Love



9. We Belong Together



8. Without You



7. When You Believe ft. Whitney Houston



6. Hero



5. Almost Home



4. Dreamlover



3. Emotions



2. Fantasy



1. One Sweet Day ft. Boyz II Men

Share this article :

2 komentarze:

  1. A gdzie "Touch My Body"? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tej pani nie słucham. Ale wpadłeś na ciekawy pomysł. Ciekawa jestem kogo wybierzesz następnym razem ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis.
    www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger