Coffee Charts "159" 02.01.2016r.

sobota, 2 stycznia 2016

Coffee Charts "159" 02.01.2016r.

A oto i pierwsze notowanie listy w Nowym Roku! Mam nadzieje ze bedzie to bardzo udany muzycznie rok. U mnie w zestawieniu troche powialo swieżością. W poczekalni sporo nowych nagran, zachecam do zapoznania sie z nimi. A w czolowej 30-ce mamy trzy premiery, w tym az na trzecim miejscu debiutajaca Marika z nowym singlem. Na pierwszym bez zmian, przewodzi wciaz Rachel Platten ale mocno po pietach depcze jej juz nowa Adele. Caly zestaw ponizej, a my spotykamy sie za tydzien. Pozdrówka...
        Ps. Chcialbym tylko jeszcze oglosic ze od tego tygodnia moja lista ukazuje sie takze na portalu MyCharts.pl. Goraco zachecam do wbijania...






01 01 12  Stand By You- Rachel Platten
02 05 05  When We Were Young- Adele


03 -- --     Niebieski Ptak- Marika ft. Grubson    Nowosc
04 03 10  Hello- Adele
05 04 14  W Dobra Strone- Dawid Podsiadlo
06 06 05  Adventure Of A Lifetime- Coldplay
07 02 07  For A Better Day- Avicii
08 09 05  Si Jamais J'oublie- ZAZ
09 07 12  Alive- Sia
10 14 13  Forest Fire- A-ha
11 13 07  7 Rzeczy- Liber ft. Mateusz Ziółko
12 08 09  Echoes In Rain- Enya
13 10 13  Same Old Love- Selena Gomez
14 12 11  Easy Love- Sigala
15 15 13  Locked Away- R.City ft. Adam Levine
16 11 07  Euforia- Bednarek
17 20 03  I Am The Fire- Halestorm
18 23 02  One Call Away- Charlie Puth
19 16 14  Eyes Shut- Years & Years
20 18 08  Don't Be So Shy ( Filatov & Karas Remix )- Imany
21 26 02  I'm Your Man- Bon Jovi


22 -- --     Johnny Cash- Kid Rock    Nowosc
23 19 04  Just The Two Of Us- Matt Dusk ft. Margaret
24 28 02  Mind The Bright Lights- Smolik ft. Kev Fox
25 25 03  Something In The Way You Move- Ellie Goulding
26 22 14  Writing's On The Wall- Sam Smith
27 21 06  Nieprawda- Ania Dabrowska
28 30 02  Meet Me In The City- Bruce Springsteen
29 24 11  Another Lonely Night- Adam Lambert


30 -- --     Saint Cecilia- Foo Fighters    Nowosc

Wypadaja z Listy:

Drugie Pół- Zakopower
Used To Love You- Gwen Stefani
All Of This And Nothing- Dave Gahan ft. Soulsavers

Poczekalnia:

Zabiore Nas- Cleo
Manekin Start- Janusz Radek & The Ants
Borders- M.I.A.
Break On Me- Keith Urban
Shine- Dave Gahan ft. Soulsavers
Pomimo Burz- Antek Smykiewicz
Nawigacja- Patrycja Markowska
Cake By The Ocean- DNCE
Make Up- R.City ft. Chloe Angelides
Home We'll Go- Steve Aoki ft. Walk Off The Earth
Under The Sun- Lawson
You Don't Own Me- Grace ft. G-Eazy
Ocean Drive- Duke Dumont
Love Someone Else- Skunk Anansie
Sax- Fleur East
Zabiore Cie Stad- Monika Lewczuk
Like Me- Christina Milian ft. Snoop Dogg
Amazing- Foxes
Light It Up- Major Lazer ft. Nyla
Pół dziewczyna- Natalia Nykiel


Share this article :

2 komentarze:

  1. Ooo jak fajnie, że Rachel Platten na miejscu pierwszym! Lubię to nagranie.
    Podoba mi się kilka utworów z propozycji i mam nadzieję, że trafią one zdecydowanie wyżej. Mowa oczywiście o Ocean Drive, Sax i Light It Up. Miło byłoby ujrzeć w ścisłym notowaniu te nagrania.
    Zapraszam na podsumowanie FGL :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooooow! Ale tutaj się dużo dzieje! :D
    Najpierw gratki dla Rachel, która zdobywa szczyt, widzę że nie tylko ja mam fazę na to nagranie :) Co do miejsca #3 i debiutującej Mariki - nagrania nie słyszałem, bo reggae to nie moje klimaty, ale postaram się w wolnej chwili przysłuchać temu utworowi. Dwie Adelki nadal w formie, i spoko (chociaż jeśli chodzi o Hello, powoli zabieram się za remix, bo oryginał już za bardzo ograny dla mnie jest). Cieszą mnie wysokie pozycje grupy Coldplay, Dawidka oraz Sii, oby jeszcze jakoś tam się utrzymały. Trzymam również kciuki za Goulding i Dąbrowską <3 No i wypada Gwen, ale to żadna strata, bo słaba była :P Co do propozycji - miło w tym dziale widzieć Cleo, DNCE, Grace (! u mnie rządziła w zeszłoroczne wakacje, o czym świadczy nieniska pozycja w Topce 2015), Duke, Fleurcia, Major Lazer oraz Nykielka (nowego singla nie słyszałem, ale to Nykiel, więc cokolwiek to by nie było - i tak mi się spodoba xd).

    Ciekawe zestawienie, fajny start w 2016 roku ;) Pozdrowiam!!!!
    http://hedgehog-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger