Depeche Mode - Heaven

niedziela, 10 lutego 2013

Ale cisza ostatnio na blogu...A to wszystko dlatego ze padl mi komputer. Zaleglosci mam straszne, ale coz, tak czasem bywa. Nadrobimy pomalu.
   Dlatego dzisiaj, troche spozniona premiera, ale najwazniejsze ze jest. Nowy album zapowiadali juz dawno...Ale oto wlasnie w nasze rece trafia nowy singiel Depeche Mode....Kompozycja nazywa sie "Heaven"...Utwor promuje nowy album zespolu, ktory bedzie sie nazywal "Delta Machine"...

Jestem po kilku przesluchaniach utworu, i wedlug mnie jest naprawde dobrze. Teraz z ogromna niecierpliwoscia czekam na cala plyte.

Ciekaw jestem jak to nagranie zostanie przyjete. Videoklip takze juz jest dostepny. I on ponizej.


Ps. Z powodu awarii sprzetu, kolejne notowanie listy pojawi sie z lekkim opoznieniem...
Share this article :

4 komentarze:

  1. Czasem ich słucham. NN na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej dzieki za glosy na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl ty tez masz fajnego bloga jak chcesz mozemy informowac sie o nowych notatkach pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne. Bardzo chetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry kawałek :)

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl - recenzja składanki największych hitów Whitney Houston + informacje o artystce w I rocznicę śmierci.

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger