Imagine Dragons - Night Visions

wtorek, 19 lutego 2013

Jeden z ostatnich albumow jaki przesluchalem to debiutanckie wydawnictwo amerykanskiej formacji Imagine Dragons...Album "Night Visions"...Wydawnictwo jest dostepne takze w wersji deluxe, ale o tym za chwile.




Grupa Imagine Dragons powstala w 2008 roku w Las Vegas. Maja na koncie kilka EP-ek, ale dopiero teraz po wydaniu debiutanckiego albumu ich kariera nabiera tempa. Mysle ze juz malo kto nie zna ich wielkiego przeboju "It's Time", ktory podbija listy przebojow na calym swiecie.




Zachecam do wysluchania ich plyty wlasnie w wersji deluxe, bo wtedy sluchamy az 20 utworow. Mnie plyta bardzo sie podoba, mysle ze bede czesto do niej wracal. Kolejnym singlem z plyty ma byc kompozycja "Demons", i zapewne bedzie to kolejny hicior zespolu. To teraz tracklista, a potem ich najwiekszy hit "It's Time".

Tracklista:

"Radioactive"
"Tiptoe"
"It's Time"
"Demons"
"On Top of the World"
"Amsterdam"
"Hear Me"
"Every Night"
"Bleeding Out"
"Underdog"
"Nothing Left To Say/Rocks"
"Working Man"
"Fallen"
"My Fault"*
"Round and Round"*
"The River"*
"America"*
"Selene"*
"Cover Up" * (exclusive to Target edition)
"I Don't Mind" * (exclusive to Target edition)


Teraz zabieram sie juz za plyty z tego roku, bo juz kilka ciekawych mialo swoja premiere. Nastepny w kolejce jest Tim McGraw...
Share this article :

3 komentarze:

  1. Również bardzo podoba mi się ta płyta :) Zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero ich poznaje :) jak na razie przesłuchałem i zrecenzowałem ich EP ,,Continued Silence '', a jutro zabieram się za ,,Archive'' :).
    http://time-for-music.blog.pl zapraszam do mnie na nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak wrazenia? Mysle ze zrobia wielka kariere..

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger