Niezapomniane Hity: Bon Jovi- Bed Of Roses

środa, 6 marca 2013

Czas juz najwyzszy aby zaprezentowac pierwszy wpis w nowej kategorii bloga: Niezapomniane Hity.

Tutaj od czasu do czasu bede przypominal wielkie przeboje a takze te mniej znane utwory, ktore wywarly na mnie swego czasu wielkie wrazenie. Jesli chodzi o pierwszy wpis to nie moglo byc inaczej, musi sie tu pojawic nagranie jednych z moich ulubiencow, czyli Amerykanskiej grupy Bon Jovi. Mysle ze beda oni dosyc czesto goscic w tej rubryce, bo wielkich i znanych przebojow to nagrali mnostwo.

Utworem ktory wybralem do tego wpisu jest ich piekna ballada z 1993 roku "Bed Of Roses".


Nagranie pochodzi z kapitalnego albumu "Keep The Faith". Jon Bon Jovi to dla mnie jeden z najlepszych wokalistow na muzycznej scenie, a ze natura obdarowala go tak swietnym i charakterystycznym glosem, to dzieki temu juz od tak wielu lat cieszymy uszy ich muzyka. To teraz mala galeria z chlopakami:




Znakomity teledysk, znakomita muzyka, swietny klimat, wszystko to mamy w tym kawalku. Ja nie lubie sie rozpisywac, dlatego przechodzimy juz do muzyki.


Ps. W niektorych krajach premiera ich najnowszego krazka "What About Now" odbedzie sie juz jutro w piatek. W Polsce zaraz po weekendzie w poniedzialek 11 marca. I znowu bedzie sie dzialo. To juz bardzo blisko....
Share this article :

4 komentarze:

  1. Albo mnie oczy mylą albo zostało oddane aż 70 % wszystkich głosów na Bon Jovi, rozumiem iż artysta ten jest szczególnym numerem 1 tego bloga bo ostatnia notka też ukazała piękno utworu łóżko róż, z mojej perspektywy nagranie mocne ale i z nutką wrażliwości. Bon Jovi to zdecydowany lider muzyki rockowej.
    Jednakże wracając do oddanych głosów, chciałbym zobaczyć korektę tych 100 punktów, gdyż według zasad można ofiarować maksymalnie połowę swoich punktów.
    Pozdrawiam!

    pltopof15th.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do glosowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię album "Keep The Faith", choć wielką fanką Bon Jovi nie jestem. Tytułowy twór też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem, to pewnie tak jak u ciebie z HIM. Album KTF uwielbiam, a juz sam tytulowy kawalek to wprost niesamowicie. Ten luz bijacy z niego to masakra. Jon zaspiewal go kapitalnie.

      Usuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger