Texas - The Conversation

czwartek, 28 marca 2013

Kto pamieta zespol Texas? Bo juz dlugo ich nie bylo...Sharleen Spiteri i jej zaloga powracaja. Dokladnie 25 maja na 25-cio lecie zespolu ukaze sie ich nowa plyta "The Conversation". Promowac ja bedzie tytulowe nagranie.


Na przelomie wiekow zespol wylansowal swoj ostatni wielki przeboj, czyli kompozycje "Summer Son".
     Teraz gdy poznajemy juz najnowszy singiel, i tu zaskoczenie, bo to kolejny kawalek tego zespolu ktory naprawde zapada w pamiec. Mnie chwycil juz po pierwszym przesluchaniu, a u mnie to raczej ciezko z tego typu rzeczami,bo ja przekonuje sie do nagran czasem bardzo dlugo.
Sharleen i koledzy naprawde w dobrej formie.


To teraz czekam juz tylko na video do singla, a pozniej na caly album.
     Zatem do porownania, najnowszy singiel zespolu oraz ich wielki przeboj "Summer Son"...

      The Conversation...


Summer Son...




Share this article :

10 komentarzy:

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym zespole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Summer Son znam :) Jednak ogólnie zespół kojarzę tylko z nazwy, ale całkiem przyjemnie grają, jak tak sobie włączyłam kilka ich utworów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie ze udalo mi sie naklonic cie do posluchania ich muzyki. Mam nadzieje ze bylo warto.

      Usuń
  3. Bo oni mieli ostatnio naprawde dluga przerwe, kilka lat ich nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie że kojarzę taki zespół, jak pewnie każdy kojarzy z jednego wielkiego hitu SUMMER SON który ile to już ma lat? Taki prawdziwy amerykański zespół grający dobrą i treściwą muzę, fajnie że wracają, ale nowa propozycja już jakby nie w ich stylu...

    Zaproszenia na NN oraz do oddawania głosów na powtórkę pierwszej walki FINALNYCH POJEDYNKÓW 4 (ze względu na błędy w obliczeniu ankiety)

    http://milr3.blogspot.com/2013/03/dido-powrot-do-ask.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam zeszpołu
    zapraszam na http://mybestmusic.blog.pl/ u mnie nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezanam tego zespołu:(
    Umnie nowe notowanie a w propozycjach Mariah Carey - Almost Home

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę ten drugi utwór, ale nie miałam pojęcia kto to wgl śpiewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe notki na blogach true-villain.blog.pl i namuzowani.blog.onet.pl
    Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger