Boys Like Girls- Crazy World 2012

czwartek, 3 stycznia 2013

U mnie w odtwarzaczu aktualnie plyty z 2012 roku, ktore nie zdazylem przesluchac w ubieglym roku. W tej chwili na rozkladzie mam Amerykanska grupe Boys Like Girls. Znani chociazby z hitu "Be Your Everything", ktory pochodzi wlasnie z tego wydawnictwa.
Na albumie znajduje sie 11 kawalkow. Musze sie przyznac ze wielkie bylo moje zaskoczenie gdy zaczynalem sluchac tej plyty, bo naprawde mi sie podoba.
Na uwage zasluguja takze:

First Time
Life Of The Party
Stuck In The Middle
Leaving California
Red Cup Hands Up Long Brown Hair

Tutaj do odsluchu caly album. Polecam.
Boys Like Girls- Crazy World

Share this article :

8 komentarzy:

  1. Dzięki za wizytę i miłe słowa. Twój blog też mi się podoba. Będziemy informować się o NN?
    Przypominam tylko by informować mnie w dziale "Spam".
    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok. Nie ma sprawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak miałam trochę lat mniej i uwielbiałam 'The Great Escape'. Hmm, chyba posłucham tej płyty niedługo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A bo to Ewelinko taki dosyc mlody zespol...
    A ja chyba wole ich te nowsze dokonania...

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć! po roku nieobecności wraca blog gwiaazdka i chciałabym Cię na niego serdecznie zaprosić ;) a może chcesz powiedamiać się o NN ? ;)

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger