Bruno Mars- Unorthodox Jukebox 2012

piątek, 11 stycznia 2013

Ciag dalszy nadrabiania zaleglosci plytowych  z 2012r. Tym razem na warsztat wzialem nowe wydawnictwo Bruno Marsa- Unorthodox Jukebox...I po kilku przesluchaniach jestem bardzo zadowolony. Do tej pory znalem tylko single, ale reszta plyty prezentuje sie takze znakomicie. Wedlug mnie praktycznie kazdy utwor moglby byc wielkim przebojem.
Tracklista:

1. Young Girls
2. Locked Out Of Heaven
3. Gorilla
4. Treasure
5. Moonshine
6. When I Was Your Man
7. Natalie
8. Show Me
9. Money Make Her Smile
10. If I Knew

Po hitach Locked Out Of Heaven i aktualnym numerze jeden na mojej liscie czyli Moonshine, kolejnym singlem ma byc "When I Was Your Man", czyli zapewne kolejny hicior Bruna...
Ktos kiedys powiedzial ze Bruno wkrotce bedzie nowym krolem muzyki pop, i jesli nadal bedzie sie tak rozwijac jego kariera to kto wie...
Wkrotce ukaze sie moje podsumowanie najlepszych plyt minionego roku, i w nim napewno bedzie miejsce na  Unorthodox Jukebox...
Share this article :

1 komentarz:

  1. Zdecydowanie bardziej wolę Bruna w energetycznej wersji jak 'Locked Out Of Heaven'. 'When I Was Your Man' jest w gruncie rzeczy smutne i nostalgiczne, ale myślę, że taka chwila wytchnienia może na listach przebojów trochę namieszać.
    U mnie nowość, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger