Magda Welc- Kasety Mamy

wtorek, 22 stycznia 2013

Czy pamietacie laureatke 3 edycji Mam Talent? Te sama ktora w finale pokonala samego Kamila Bednarka...Magdalena Welc...To ta mala dziewczynka ktora tak urzekla wtedy wszystkich swoja osoba. Wlasnie pojawia sie nagranie, ktore jest zapowiedzia calej plyty, dodajmy oczywiscie ze debiutanckiej. Utwor nazywa sie Kasety Mamy.
      Jak wygrywala Mam Talent wygladala tak...
Teraz majac 14 juz lat, przymieza sie do nagrania swojego pierwszego studyjnego albumu. Ja od poczatku bardzo jej kibicuje, wychowala sie w domu w ktorym sie nie przelewalo, zawsze bardzo szczera i powazna jak na swoj wiek. Dlatego niech jej sie uda, a z takim glosem kto wie, moze za kilka lat bedzie wazna artystka na polskim rynku muzycznym.


A jak wam sie podoba pierwszy utwor w karierze Magdy? Czekam na opinie...




Share this article :

6 komentarzy:

  1. Zastanawiam się, czy 14 lat to nie jest jednak zbyt wcześnie na karierę, zwłaszcza w polskich realiach. Dziewczyna ma mocny głos, ja widział bym ją w mocniejszych brzmieniach. Mam wrażenie, że w tej piosence nie do końca pokazała na co ją stać. I kurczę, naprawdę jest bardzo poważna jak na swój wiek. Ja w jej wieku to szkoda gadać ;)
    u mnie nowość, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zgadzam się z koleżanką wyżej.
    Po za tym, z takimi młodymi wokalistkami zawsze jest problem, jaką muzykę mają grać i przede wszystkim dla kogo. Z jednej strony młody wiek, więc wydaje się, że taka np. Magda powinna śpiewać dla dziewczyn swojego pokroju, ale z drugiej strony nie za bardzo by to do niej pasowało, bo jak na swój wiek, z wyglądu i z charakteru jest poważna. Ja tam najchętniej bym ją zobaczył za dobrych kilka lat w mocnym wydaniu, ale wydaje mi się, że ten utwór ma też nam przypomnieć o niej, że nie zniknęła, że ma zamiar rozwijać swoją karierę muzyczną. Tak czy siak, ja Pannie kibicuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100 % zgadzam się z przedmówcami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie takie dzieci nie powinny jeszcze zaczynać swojej kariery, tylko poczekać jeszcze parę lat:)

    Nominowałam cię do Liebster Award ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uważam, że jest jeszcze troszkę za młoda. Nic dodać, nic ująć.
    Na blogu http://true-villain.blog.pl/ ukazała się nowa notka. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. za młoda? A Ewa Farna kiedy zaczynała, nie pamiętacie już?

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger