Niezapomniane Hity: Will Smith - Just The Two Of Us

wtorek, 4 czerwca 2013

Dzisiaj troche tak niespodziewanie i prawde mowiac to nie mialem w planach nic dzisiaj pisac, ale tak jakos wyszlo...ze przypomnialem sobie o pewnym kawalku...
    Muzyczne lata 90-te, wedlug mnie byly wyjatkowe. Bardzo czesto bede powracal do nich, zapewniam.
Tak oto pojawia sie Will Smith i bardzo wyjatkowy utwor tego artysty "Just The Two Of Us". Tak naprawde jest to cover, w oryginale wykonywal to nagranie Bill Withers.


Gdyby to nagranie pojawilo sie w tych czasach, to juz widze te wszystkie fora i roznego rodzaju strony dyskusyjne, jak ci wszyscy najmadrzejsi znawcy muzyki okreslili by ten utwor...Tandeta, gniot...i takie tam.
Sam jestem czlonkiem pewnego forum i czesto widze co goscie pisza na temat roznych artystow czy utworow, i czasami sie zastanawiam skad sie ta banda debili wziela, teraz co druga osoba jest najwiekszym znawca muzki, a tak naprawde to nie wiele wie o muzyce i zyciu.
     A akurat ta kompozycja pod koniec lat 90- tych byla naprawde wielkim przebojem. To naprawde wyjatkowy kawalek, wystarczy sie wsluchac w slowa. I jeszcze ten klip, bardzo rodzinny. Bardzo lubie ten kawalek, moze rowniez komus sie spodoba. Tak spontanicznie, tak z biegu, bo przez przypadek natknalem sie dzisiaj na ten kawalek ponownie, po wielu latach.




Spoleczenstwo sie zmienia, muzyka takze, ale czasem dobrze jest wrocic do starych ale ciagle sympatycznych utworow sprzed lat. A Will juz milczy kilkanascie lat, i nic nie wskazuje jako by mial powrocic do muzyki. A szkoda...



Share this article :

9 komentarzy:

  1. Niestety tego hitu nie znam, ale Men In Black było naprawdę MEGA :)

    Serdeczne zaproszenia pod:

    http://namuzowani.blog.onet.pl/2013/06/04/pnk-nate-ruess-just-give-me-a-reason/

    Tam aktualnie ukazała się PREMIERA mojej autorskiej recenzji hitu P!nk, przy współpracy z Namuzowanymi. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Will Smith jako muzyka a szczególnie jako aktora:)
    Umnie NN PL zapraszam do głosowania na kolejne notowanie
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wole go chyba jako aktora. Podobał mi się film "Jestem legendą" z nim w roli głównej.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również wolę go jako aktora. Jego muzyka jakoś nie wpada mi w ucho

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam cię na http://mybestmusic.blog.pl/ gdzie pojawiło się nowe ntowanie. Wejdz i zagłosuj.

      Usuń
  5. Jestem za młoda by pamiętać lata 90-te ;)

    Nowa notka na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ pojawiło się NN Hot Songs zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Willa Smitha w wersji "muzycznej". Szkoda tylko, że miał kawałki z samplami z lat siedemdziesiątych. U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger