Przeboj Lata

czwartek, 27 czerwca 2013

Po dlugim namysle postanowilem zorganizowac plebiscyt na Przeboj Lata 2013. Mam wielka nadzieje ze wspolnymi silami wybierzemy najlepszy kawalek tego lata, utwor ktory dlugo bedzie nam przypominal wlasnie o wakacjach 2013 roku.


A teraz slow kilka jak to bedzie sie odbywac. Pierwszego lipca pojawi sie pierwsza paleta nagran ktore beda brac udzial w zabawie. Do konca lipca moze jeszcze pojawic sie kilka nowych piosenek, bo kto wie, moze jeszcze cos fajnego sie pojawic. A teraz sprawa bardzo wazna, jesli macie swoich faworytow to bardzo prosze, do pierwszego lipca kazdy moze zglosic dwie kandydatury, moze wlasnie kompozycja zgloszona przez kogos z was zostanie naszym wspolnym przebojem lata. Tylko pamietajcie, jak sama nazwa wskazuje zglaszane przez was propozycje musza byc naprawde letnie, gorace, takie w sam raz na lato. No i oczywiscie wybieramy tylko z nagran aktualnych i tych najnowszych, nie biora udzialu piosenki sprzed lat.
     Propozycje zglaszamy w komentarzach do konca czerwca. 1 Lipca oglosze wszystkie nagrania biorace udzial w plebiscycie, i rozlosujemy je w pary lub jesli ich bedzie duzo to po trzy, i miedzy nimi bedziemy wybierac w specjalnej ankiecie. Wszyscy zwyciezcy przejda do drugiego etapu, ktory odbedzie sie w sierpniu. I tak mam nadzieje wspolnymi silami na przelomie sierpnia i wrzesnia dokonamy ostatecznego wyboru na wielki Przeboj Lata 2013. Goraco zachecam do wspolnej zabawy. Teraz czekam na wasze propozycje, wszystkie oczywiscie zglosze do konkursu plus dodam kilka od siebie i zaczynamy od lipca.
W takim razie plebiscyt uwazam za rozpoczety!!!
Share this article :

31 komentarzy:

  1. Muzyczny Instytut pisze się w tym plebiscycie obiema dłońmi!
    W oczekiwaniu na wytypowaną paletę hitów, aby.. porównać co kręci autora tegoż bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo. Wkrotce napewno nagrania sie pojawia.

      Usuń
  2. Ok, chciałam wytrzymać do pierwszego z daniem nowej notki, ale nie mogę, nie mogę, nie mogę, NN NA CHARTYKAS <3 W sumie mam informować Cię o notkach u mnie? Skomentowałabym od razu, ale ciut nie ogarniam, co robię :) Ale z tytułu brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Labradory są na ogół spokojne? Przepraszam, ale czyś Ty się z choinki urwał? Toż to są jedne z najbardziej narwanych psów, jakie świat widział :O Nie dość, że najchętniej ciągle by jadły, to poskromić je graniczy niemalże z cudem. Fakt, że są osobniki spokojne, ale takie są tylko te, które się szkoli od małego i to bardzo konsekwentnie, bo inaczej wyrośnie właśnie taki rozbójnik, albo jak ja to nazywam, bomba energetyczna :D

    Hm... Nie przypomina mi się żaden aktualny hit lata, bo jestem do tyłu z nowościami. Ale jeśli coś mi się przypomni albo wpadnę na coś ciekawego to na pewno zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu zgłaszam dwa numery: pierwszy, za którym szleję od tygodnia - John Newman - Love Me Again a drugi Rudimental - Waiting All Night.
    Polecam też Jessie J - Wild (choć jej nie lubię, to serio wakacyjny numer) i Fuse ODG - Antenna (komercha jak coś, jednak na plażę w sam raz :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrania zgloszone. I powiem ci ze spodobal mi sie ten John Newman, dodalem go juz tez do swojej playlisty.

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł. No to ode mnie propozycja jest taka Dzień za dniem Patrycja Markowska. Uwielbiam ten numer.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem kogo mam dać do propozycji bo nie ma takiego utworu który mogłabym dać w propozycji.
    Zapraszam na http://mybestmusic.blog.pl/ pojawiło się NN. Chcesz wiedzieć kto znalazł się w propozycji to wejdz i zagłosuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest czas. Do konca czerwca, dlatego mam nadzieje ze jednak cos zglosisz.

      Usuń
  7. Witaj, ja zgłaszam: Cover Drive - Dis Vibe oraz Cover Drive - Feel The Rush :)
    Świetny pomysł, z tym plebiscytem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie. Mam nadzieje ze wszystko wypali. Zglosiles dwa kawalki jednego zespolu, ale w sumie nie bylo nic na ten temat ze nie moze byc dwoch nagran jednego artysty, dlatego utwory przyjmuje. Ostatnio u mnie na liscie Cover Drive byli z kawalkiem "Don't Tell Me Nothing".

      Usuń
    2. O! Nie wiedziałem, że u Ciebie byli już na liście! To świetnie, że ktoś ich słucha poza mną :) P.S. dziękuję za dodanie mojego bloga do Twoich ulubionych.

      Usuń
    3. Nie ma sprawy, napewno bede czestym gosciem u ciebie.

      Usuń
  8. A czy Naughty Boy - LA La La i The Wanted - Walks Like Rihanna mogą być? Jeśli tak, to ich zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozesz zglosic jakie utwory chcesz, to twoje typy i ja je przyjmuje. Nagrania zgloszone.

      Usuń
  9. O, świetny pomysł z plebiscytem, na pewno będę głosować. Nie mam jednak żadnej kandydatki wśród piosenek na tą chwilę, może przez to, że nie jestem na bieżąco z hitami, muszę to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no...Zglos cos, napewno cos znasz...

      Usuń
    2. Nie wiem, czy pasuje na przebój lata ale uwielbiam Imagine Dragons - Radioactive, trochę oklepana piosenka ostatnimi czasy, ale to nie zmienia faktu, że ją lubię :D No i ostatnio wpadła mi w ucho, fakt że nie najnowsza, ale z tego roku Phillip Phillips - Gone, Gone, Gone, zakochałam się w głosie tego pana :)

      Usuń
    3. Ok. Nagrania przyjete. A juz jutro caly zestaw.

      Usuń
  10. Fajny pomysł:) Ja zgłaszam Daft Punk-Get Lucky i The Wanted Walks Like Rihanna oraz Bruno Mars - Treasure
    U mnie nowe notowanie. Wejdź i zobacz co znalazło się na podium
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze sie podoba, bo nie mialem pewnosci ze to dobry pomysl, ale teraz juz sie przekonalem. Jeszcze jeden dzien i podam cala liste nagran. Z twoich zgloszen przyjmuje Daft Punk i Bruno Marsa, bo po pierwsze kazdy moze zglosic po dwa kawalki a poza tym Przemko zglosil juz wczesniej The Wanted...

      Usuń
  11. Komentarz trochę nie w temacie, ale... Wreszcie posłuchałam twórczości Skylar Grey i jako że chciałeś znać moje zdanie na ten temat (co bardzo mi pochlebia), postanowiłam dłużej nie zwlekać. Muszę przyznać, że ociągałam się z posłuchaniem Skylar, chociaż nie wiem dlaczego. Chyba nie wiedziałam, czy będę w stanie wyrobić sobie zdanie na temat wokalistki, która śpiewa muzykę różną od tej, której słucham na co dzień. Muszę jednak powiedzieć, że miło się rozczarowałam. Pierwszy utwór, który przesłuchałam, to zarekomendowane przez Ciebie Wear Me Out. Sama piosenka bardzo wpadająca w ucho, nienachalna i naprawdę fajna - spodobała mi się. A wokal? Pierwsze słowo, które przyszło mi na myśl to "uzależniający" - bo słucha się go z przyjemnością. Skylar (a właściwie Holly - bo tak ma na imię), ma miły, ciepły głos i przyjemną barwę. Oglądając na YouTube jej teledyski, przypomniało mi się, że wcześniej słyszałam (i widziałam) utwór Invisible i chociaż nie zwróciłam na niego większej uwagi, wokalistka dostała ode mnie plusa za naturalność - w teledysku występuje w bluzie z kapturem, kurtce i ciężkich butach. Mało która wokalistka zdecydowałaby się na taki minimalizm w swoim teledysku i wyglądzie. W dzisiejszych czasach image w muzyce pop liczy się tak bardzo: im mniej ubrań lub im bardziej są one oryginalne, tym lepiej. Na szczęście mamy prawdziwą artystkę, której talent sprawia, że chcemy oglądać i słuchać, a jej image/wygląd jest sprawą drugorzędną (i tak w sumie powinno być). Nie tylko w tym teledysku Skylar wygląda naturalnie - nie jest to jednorazowy "wybryk", pasujący do idei teledysku. Zawsze, gdy poznaję muzykę jakiegoś artysty, sprawdzam, jak sobie radzi na żywo. Znalazłam akustyczny występ Skylar w studio i muszę powiedzieć, że byłam zachwycona jej wokalem i skromnością. Uwielbiam też, kiedy artysta sam sobie akompaniuje na instrumencie. Podsumowując, Skylar Grey to według mnie bardzo utalentowana wokalistka i autorka piosenek. Mam nadzieję, że jej nowy album odniesie zasłużony sukces. Powinno być więcej takich wokalistek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinno cie dziwic ze chcialem znac twoje zdanie, bo ja juz od dawna bardzo je sobie cenie. Naprawde uwazam ze jestes jedna z niewielu blogerek naprawde znajaca sie na muzyce, i bardzo lubie rozmawiac z toba o niej. Skylar Grey juz dawno wpadla mi w ucho, a kazda kolejna kompozycja tej artystki tylko coraz bardziej utwierdza mnie w przekonaniu ze mamy do czynienia z naprawde wielkim talentem, dlatego chcialem znac twoje zdanie na jej temat. I ciesze sie ze ci sie podoba. Juz w lipcu jej debiutancki album, a ja juz ostrze sobie zeby. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dziękuję za miłe słowa, bardzo je doceniam. Będę pamiętać o albumie Skylar i postaram się go posłuchać.

      Usuń
    3. Dziekuje za mile slowa i o albumie skylar postaram sie go przesluchac pozdrawiam szanuje misiek

      Usuń
  12. To jeszcze nie nowa notka, ale chciałam wszystkim życzyć udanych wakacji, abyście bawili się bezpiecznie i nie połamali żadnej kończyny! A dla tych, którzy mają psy, zapraszam na krótkie przypomnienie, które pojawiło się w prawym górnym rogu. Jeszcze raz UDANYCH WAKACJI!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zgłaszam na przebój lata polskie piosenki Edyta Bartosiewicz - Rozbitkowie i Sylwia Grzeszczak Pożyczony

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi sie ze moga to byc dwie mocne kandydatury. Juz jutro zaczynamy. Utworki oczywiscie przyjete.

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger