Polska Atakuje cz.2

czwartek, 13 czerwca 2013

Dzisiaj czas na druga dawke nowej polskiej muzyki. A ze ostatnio polscy artysci sa bardzo plodni, to bedzie rowniez i trzecia czesc. A zatem po kolei....
     Nowosci od De Mono, ktorzy nagrali kawalek w duecie z coraz bardziej popularna Marika, bedzie tez bardzo ciekawy duet stworzony przez grupe Video z liderem Lady Pank - Janem Borysewiczem. Nastepnie elektroniczne odkrycie z Lodzi, czyli grupa Kamp, kolejny singiel Wilkow z ostatniej plyty, zapowiedz podwojnego premierowego singla od Meli Koteluk, a na koniec nowa muzyczna gwiazda, Red Lips z utworem "To Co Nam Bylo"...



De Mono ft. Marika - Wzejde Polnym Makiem:


Video ft. Jan Borysewicz - Kryzysowy:


Kamp! - Can't You Wait:


Wilki - Swiat To Fajne Miejsce:


Red Lips - To Co Nam Bylo:


Mela Koteluk - To Trop:




Share this article :

8 komentarzy:

  1. Dla mnie najlepsza Mela! Świetna dziewczyna :)
    U mnie do końca wakacji ankiety na Wakacyjny Hit XXI wieku. Zapraszam do głosowania co tydzień. :) http://polandtop20.blogspot.com/p/wakacyjny-hit-xxi-wieku.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Im bliżej końca zestawienia tym lepiej:) Wilki - niezwykle ciekawa kompozycja, taka indiańsko-prasłowiańska. Red Lips - przyznaję nie znałem, a tu bardzo pozytywne zaskoczenie. I na końcu... Nie mogło być inaczej. Mela! (myślałem, że bardziej moja miłość do niej już nie może wzrosnąć). Dobry wybór całej listy gratuluję:)

    "Przy okazji" zapraszam do siebie na m.in. recenzję ostatniego albumu Meli - "Spadochron" oraz nową ocenę krążka "Magnetic" zespołu Goo Goo Dolls - od kilku dni w sklepach. Zapraszam!
    szafamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mela super, ale mnie rowniez bardzo milo zaskakuje Red Lips. Fajnie kreci ten kawalek.

      Usuń
  3. Ciekawy duet stworzyli Video z Janem Borysewiczem i fajna piosnkę też ma Mela xD
    U mnie nowy post o Eska Music Awards 2013

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza z tych piosenek to Meli
    Zapraszam na http://mybestmusic.blog.pl/ pojawiło się NN. Zobacz jaka gwiazda jest na samym szczycie notowania

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger