Polska Atakuje cz.3

sobota, 15 czerwca 2013

No i przyszedl czas na trzecia i ostatnia odslone cyklu Polska Atakuje. Pozostalo mi do zaprezentowania 5 nagran polskich artystow. Czy wsrod nich znajdzie sie jeden z muzycznych przebojow wakacji? Czas pokaze, wszystko przed nami. W Opolu festiwal trwa w najlepsze, a u mnie na blogu takze muzyka polska. Tak minal mi ten tydzien. Z nasza muzyka.


Zaczynamy...Dzisiaj z nowosci mamy nowe nagranie Ewy Farnej, kompozycje zatytuowana "Znak", Najnowsza propozycje bardzo zdolnego muzyka jakim jest Grzegorz "Wolf" Wilk, swoja droga bardzo podoba mi sie jego wokal. Nastepnie wracajacy Doniu i jego bardzo kolyszacy kawalek "Okulary", i na koniec dwa duety. Mezo i Hania Stach oraz O.S.T.R. i Katarzyna Nosowska. Jeszcze chcialbym przypomniec ze juz 24 czerwca wielka premiera nowego singla Edyty Bartosiewicz pt. "Rozbitkowie", zapowiadajacy jej nowy album. Czekamy z niecierpliwoscia.

Ewa Farna - Znak:


Grzegorz "Wolf" Wilk - Opetany Przez Marzenie:


Doniu - Okulary:


Mezo ft. Hanna Stach - Na Nowo:


O.S.T.R. ft. Katarzyna Nosowska - Jutro Jest Dzis:






Share this article :

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba duet jaki stoworzyli Mezo i Hania Stach więc ich posenke teraz znajduje się w propozycjach PL Listy drugi numer to Ewa Farna i jej Znak tez jest ok.

    U mnie Nowe Notowanie Hot Songs zobacz kto jest na podium
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie duet Meza tak srednio na jeza, a Ewa moze byc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa ma niesamowity głos, bardzo mocny, już w tym wieku, fajnie że są takie osoby na naszym rodzimym rynku muzycznym. Oba duety w Twoim zestawieniu bardzo ciekawe, aczkolwiek kompozycje nie bardzo mi pasują.

    Dzięki za odwiedziny u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe wykonanie Grzegorza Wilka. Połączenie O.S.T.R. z Nosowską też jest interesujące (całkiem przyjemny utwór). Co do Ewy... To podejrzewam, że ten utwór szybko podbije największe stacje radiowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, bardzo ciekawe wykonanie Grzegorza Wilka.

      Usuń
  5. Piosenka Ewy bardzo mi się nie podoba. Zamiast być oryginalna i iść swoją drogą postawiła na popową sieczkę.

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam całą "trylogię". Dobrze, że jesteś w temacie jeśli chodzi o nowinki na polskiej scenie, bo ja nie mam na ten temat bladego pojęcia. U mnie nowa notka, zapraszam i pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze staram sie byc na biezaco z nowosciami, nie tylko polskimi.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie nowy post o podsumowaniu festiwalu w Opolu zapraszam http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa miała kiedyś lepsze piosenki :/
    Zapraszam na nn i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewa Farna oraz Mezo mają szansę się przebić, fajne i takie prawdziwie polskie nagrania, bez zbędnych angielszczyzn ;)

    2 Zaproszenia od Muzycznego Instytutu:

    Pierwsze do powtórzonej walki No. 63 w której jeszcze raz oddajemy swoje głosy, albo w stronę The Paramore, albo Jessie Ware
    http://milr3.blogspot.com/2013/06/finalne-pojedynki-5-odc-63-powtorka.html

    Drugie na 510 Podsumowanie tego, co grane! czyli 40 najważniejszych hitów minionego tygodnia!
    http://milr3.blogspot.com/2013/06/510-podsumowanie-tego-co-grane_16.html

    Polecam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry duet O.S.T.R.ego i Nosowskiej :)

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger