Polecane: Nina Nesbitt - Way In The World

czwartek, 22 sierpnia 2013

Kolejna pozycja z cyklu "Polecane" to nowe wydawnictwo Niny Nesbitt. Nina jest mloda artystka pochodzaca ze Szkocji. W polowie Lipca ukazala sie jej nowa E-pka "Way In The World", znajduja sie na niej cztery utwory. Jesli o mnie chodzi to jej muzyka strasznie przypomina mi Amy McDonald, tylko z takim swiezym i lekkim powiewem mlodosci. Mysle ze czeka ja wielka kariera.


Co do samej artystki to chcialbym ja uslyszec na calym dlugograjacym albumie, ale na to trzeba bedzie jeszcze poczekac. Na razie mamy cztery kawalki, ktore bardzo polecam.

Tracklista:

1. Way In The World 
2. Brit Summer (Demo) 
3. Not Me 
4. Spiders 


To teraz troche muzyki od samej Niny:



Nina Nesbitt ma 18 lat, a na scenie wystepuje od 16 roku zycia. Nie wiem czy teraz spodoba sie wszystkim to co powiem, ale uwazam ze mamy do czynienia z naprawde wielkim talentem, artystka ktora sama zapracowala na swoj sukces, a nie jak jakies twory typu One Direction, o ktorych juz nie moge sluchac, a o tym ze wogole nie potrafia spiewac to juz nie wspomne.

Nina Nesbitt - Brit Summer ( Live ):





Nina Nesbitt - Spiders:




Ja tylko polecam kolejny album, kolejna mloda zdolna piosenkarke, a czy wam przypadnie do gustu to juz wasza sprawa. Ale dajcie znac jakby co....                                                                                              
Share this article :

7 komentarzy:

  1. Ma u mnie plus z powodu łapaczu snów w aucie, na jednym z teledysków. Zgadzam się ciekawa jest. A co do One Direction to cieszę się, że jest jeszcze ktoś taki kto widzi jakie to słabe...
    Coolturalny-tygodnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://chartykas.blog.onet.pl zapraszam serdecznie na nową notkę! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o niej i mam nadzieje że uda jej podbić listy przeboje:)
    Polecam ci bloga o tej artystce http://nina-nesbitt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos ma ładny i powinna zrobić karierę.
    Na http://mybestmusic.blog.pl/ jest nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałem, że ta Nina jest całkiem niezła. Muszę posłuchać.
    Cóż, "The Silent Force" nie jest może jakimś okropnie złym albumem, ale jak na standardy Within zdecydowanie zbyt słaba. Nawet Sharon mnie tak nie czaruje jak wcześniej.
    Nowa recenzja: "Jazz-Iz Christ" Serj Tankian (fizzz-reviews.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos ma okej, ale do gustu mi jakoś nie przypadła.

    Nowa notka na http://true-villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ jest kolejne NN i Katy Perry znów na podium

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger