Zespol, Ktory Odmienil Moje Zycie

środa, 28 sierpnia 2013

Do udzialu w tej zabawie zaprosil mnie Vilppu, czyli autor bloga Fizzz-Reviews ( przy okazji goraco pozdrawiam ). Ja osobiscie slucham roznej muzyki, ale muzyka gitarowa byla zawsze najblizsza memu sercu. Zespolow grajacych taka muzyke slucham i lubie cale mnostwo, wymienie chociazby Guns'N'Roses, Aerosmith, Linkin Park i wymieniac tak moglbym zapewne jeszcze bardzo dlugo. Ale kapela najblizsza mi to:

                                                      Bon Jovi


Bon Jovi to Amerykanski zespol zalozony przez Jona Bon Jovi ( wczesniej Johna Bongiovi ) w 1983 roku.









1. Historia Poznania Zespolu:

Z grupa Bon Jovi pierwszy raz spotkalem sie jeszcze w szkole podstawowej, a bylo to juz troche dawno. Pamietam jak dzisiaj, w klasie w ktorej uczylismy sie muzyki wisial wielki plakat chlopakow z Bon Jovi. Strasznie mnie on zaintrygowal, ale ze jeszcze kilka czy kilkanascie lat temu nie mialem dostepu do internetu, ( wogole to byl zupelnie inny swiat ) to nie moglem sobie ot tak wejsc na Google i wpisac nazwe zespolu. Musialem sie naprawde mocno natrudzic aby zdobyc informacje o zespole, a zeby posluchac ich muzyki to nawet nie wspomne. Ale gdy juz ich posluchalem to zakochalem sie w ich stylu, tym ich luzackim podejsciu, no i przede wszystkim w ich muzyce.


2. Najwazniejsza Piosenka:

Tutaj sprawa jest niemozliwa do wykonania. Dla mnie kazdy utwor Jona i zalogi jest wyjatkowy i nie potrafil bym wybrac np. 3 moich ulubionych. No to wybiore trzy szlagiery i jeden kawalek z plyty "These Days".

    Always

To nagranie to chyba zna kazdy. Pochodzi ona ze skladanki "Cross Road" wydanej w 1994 roku i zawierajacej najwieksze wtedy hity zespolu. Naprawde prawdziwa muzyczna uczta.


Wanted Dead Or Alive

Kompozycja pochodzi z plyty "Slippery When Wet" wydanej w 1986 roku, byla to ich trzecia studyjna plyta.


Diamond Ring

Ten utwor nie zostal wydany na singlu, ale to jeden z moich ulubionych kawalkow. Pochodzi z plyty "These Days" ktora ukazala sie w 1995 roku.


Keep The Faith

Ostatni z kawalkow to jeden z moich absolutnych faworytow. Uwielbiam ten utwor, uwielbiam video do niego. Zawsze gdy slucham lub ogladam te kompozycje to strasznie podoba mi sie ten pelen luz Jona i chlopakow, tak jakby caly swiat lezal u ich stop. Gdy mam zly humor to wlaczam Keep The Faith i znowu wszystko jest ok.



3. Najlepszy Koncert

Bon Jovi to zespol koncertowy, wiec trudno wybrac ich najlepszy koncert. W karierze zagrali juz tysiace razy na zywo. Ostatnio w czerwcu byli w Polsce na swoim pierwszym wystepie w naszym kraju. Do tej pory nie moge przebolec ze nie bylem na tym koncercie, ale niestety sprawy zawodowe i rodzinne nie pozwolily mi na to. Ale obiecali ze jeszcze kiedys do nas przyjada i wtedy juz im nie popuszcze, bede napewno. A teraz fragment wystepu z Gdanska.




4. Marzenia Zwiazane Z Zespolem:

Nie mam szczegolnych zyczen. Nie bede mowil ze chcialbym spotkac sie z chlopakami bo to nierealne. Ja chcialbym aby jeszcze dlugo razem grali, nagrywali nowe plyty i cieszyli swoich wiernych fanow muzyka. Wtedy bedzie super. Bo muzyka zawsze sie obroni.

Jon Bon Jovi


Lider, wokalista, autor tekstow. Znakomity glos a na koncertach wulkan energii.








Richie Sambora


Jeden z najlepszych gitarzystow swiata. Z gitara potrafi zrobic doslownie wszystko.










Tico Torres


Jesli chodzi o instrumenty perkusyjne - prawdziwy wirtuoz.










David Bryan


     Instrumenty klawiszowe, to jego dzialka w zespole.















Najwazniejsze jest w tym wszystkim to ze od poczatku graja w niezmienionym skladzie. W show biznesie czasem takze zdarzaja sie tez wielkie przyjaznie tak jak w przypadku Bon Jovi.

Na koniec do wspolnej zabawy i napisania podobnych rzeczy chcialbym nominowac autorow czterech blogow:  O Muzyce SubiektywnieMuzyczny Instytut List RadiowychMuzyczno ManiaaRecenzje plyt/ Music Is A Way Of Survival.

Share this article :

7 komentarzy:

  1. Z ich twórczości znam jedynie największe hity. Ciekawa historia poznania zespołu. Ahh, świat bez internetu. Musiało być tak dziwnie xD

    Pozdrawiam, True-Villain.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bon Jovi to świetny zespół, nic dodać, nic ująć :) Dzięki za nominację, postaram się coś wymyślić, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarta część "Seksownych Analiz" na http://true-villain.blog.pl. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słuchałam, nawet wpadło w ucho, ale to trochę nie moje klimaty :)

    U mnie NN <3 // Chartykas

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dowiedziałam się czegoś więcej o tym zespole, choć moja wiedza ogranicza się do: "Livin' On The Prayer", "Wanted Dead Or Alive" i "Always". Myślę, że kiedyś sięgnę po album "Slippery When Wet". U mnie również o zespole, który odmienił moje życie. Zapraszam i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda piosenka Bon Jovi jest fajna.
    Na http://mybestmusic.blog.pl/ jest nowe notowanie. Dwie najbardziej popularne piosenkarki zmiotły wszystkich i zajęły najwyższe miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz dużyyyy plus u mojego taty, który po prostu kocha Bon Jovi. Co do mnie to oczywiście lubię ich, choć najbardziej Sambore. Jestem po prostu mocno uzależniona od gitary i słucham tylko muzyki z minionego stulecia.:)
    Coolturalny-tygodnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger