Przeboj Lata - Polfinal ( Pojedynek 1 )

wtorek, 27 sierpnia 2013

Wchodzimy w decydujaca faze rywalizacji o przeboj lata 2013. Na placu boju pozostalo juz tylko 6 utworow. Ostatnim ktory trafil do polfinalu byli Imagine Dragons i "Radioactive". I to chyba najwieksze zaskoczenie tego plebiscytu, bo to utwor ktory znany jest juz bardzo dlugo, ale jednak nadal bardzo sie podoba jak widac.


Polfinal, czyli trzy pojedynki w ktorych wylonimy sklad wielkiego finalu. Pierwszy pojedynek o wielki final juz teraz. Udzial w nim wezma Ellie Goulding oraz John Newman. Glosujemy do jutra do wieczora. Uwaznie rozdajcie swoje glosy, bo od was zalezy wlasnie kto trafi do wielkiego finalu....


Share this article :

4 komentarze:

  1. Wszystko, byle nie "Burn" :P
    To nie musi być takie długie :D Tu masz znacznie krótszą wersję: http://true-villain.blog.pl/2013/08/24/zespol-ktory-zmienil-moje-zycie/ Ja chciałem się rozpisać, to się rozpisałem ;) I zajęło mi to... kilka godzin xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos na Ellie ♥
    Zapraszam do http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ gdzie jest już NN i Katy Perry znów na szczycie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos na Johna, "Burn" szybko mi się przejadło ;p

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger