Przeboj Lata - Runda 1 ( Pojedynek 13 ) Ostatni

piątek, 2 sierpnia 2013

Czas juz na ostatni pojedynek w 1 rundzie. To tzw. Dogrywka dla nowych utworow ktore dodaliscie w ostatnim czasie. Z dodanych przez was wybralem 12 i dolozylem 3 od siebie. Razem mamy 15 kawalkow z ktorych do drugiej rundy trafia 3 najlepsze.

Tym razem skoro wybieramy az z 15 utworow to glosowac mozna na dowolna ilosc nagran. Ile wam sie podoba to na tyle zaglosujcie, 3 najlepsze wejda do 2 rundy. Takim oto sposobem konczymy 1 runde zmagan, a od przyszlego tygodnia walka juz w drugiej rundzie. Zatem do zabawy, wybieramy do soboty do poznych godzin nocnych. Tym razem nie prezentuje nagran bo jest ich az 15 wiec to troche mijalo by sie z celem. Zapraszam do ankiety, wybierzmy trzy najlepsze.
Share this article :

7 komentarzy:

  1. Moje skromne głosy poszły na Braci, Pink i One Republic. Szkoda tylko, że nie ma tu nic z moich propozycji ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chyba nic nie dodalas. Z pierwszych twoich propozycji do drugiej rundy przeszli Imagine Dragons.

      Usuń
  2. Zagłosowałam, ciekawa jestem wyników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze. W sobote poznym wieczorem wszystko bedzie jasne.

      Usuń
  3. One Republic, Ellie Goulding i Sel Gomez :) Obydwie panie, to moje osobiste wakacyjne hity, bardzo taneczne :)

    P.S. Możesz już zobaczyć blog w całości, wszystko działa poprawnie. + czy możesz mi powiedzieć co się według Ciebie zlewa? To dla mnie ważne. Postaram się to naprawić jeśli będzie taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam na 5 kawałków m.in na moje propozycje i jestem ciekawa kto przejdzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za dodanie OneRepublic i na tą piosenkę oczywiście oddałam swój głos jak i również na parę innych numerów.
    U mnie pojawiło się nowe notowanie http://mybestmusic.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger