Nowosci Coffee Charts

sobota, 27 lipca 2013

Czas wprowadzic na bloga troche nowosci. Jedna z nich bedzie cotygodniowa prezentacja najciekawszych moim zdaniem premier singlowych. Z pomoca serwisu Soundcloud.com co tydzien okolo piatku lub soboty pojawiac sie bedzie zestaw z nowosciami. Raz ich bedzie wiecej raz mniej, zalezy od tego co i ile sie ukaze w danym tygodniu. Z racji tego ze jest to blog muzyczny i dominuje w nim muzyka nowa, to musialo sie cos takiego ukazac. Poza tym przez caly tydzien te utwory beda do odsluchu w prawym gornym rogu bloga.
  W tym tygodniu az 9 nowych nagran sie tutaj pojawilo. A teraz caly spis utworow:

Birdy - Wings
Texas - Detroit City
Eros Ramazzotti ft. Nicole Scherzinger - Fino All Estasi
Bastille - Things We Lost In The Fire
Matt Cardle ft. Melanie C - Loving You
Katie Melua - I Will Be There
Morcheeba - Gimme Your Love
Kings Of Leon - Supersoaker
Bone Thugz'N'Harmony - Everything 100

Moze znajdziecie cos fajnego dla siebie...


Share this article :

8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi nowościami miałam zrobić coś podobnego od sierpnia ale ty mnie wyprzedziłeś xD
    Z tych kawałów to podoba mi się Eros Ramazzotti z Nicolen, ten kawałek słyszałam już wcześniej :)
    U mnie nowe notowanie http://muzycznomaniaa.blogspot.com gdzie wzięłam pod uwaga twoje propozycje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Gdzie mozna oddać głos na przebój lata?

      Usuń
  2. Ale ty mozesz zrobic takze cos podobnego, przeciez nie bedziemy zamieszczac takich samych nowosci, a moze cos znajdziemy ciekawego u siebie nawzajem. Co do przeboju lata to juz skonczyl sie 9 pojedynek w ktorym zwyciezyli Daft Punk, a gdzies w niedziele wieczorem pojawi sie pojedynek nr. 10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, witam :)) Chciałam wysłać powiadomienie z pozdrowieniami z upalnego Torunia, ale niestety nie dałam rady, zbyt mało czasu spędzałam w domu :) Więc... już po powrocie, ciut z opóźnieniem, ale zapraszam na Nową Notkę na CHARTYKAS! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój boże, uwielbiam tą nowość. Dużo przyjemniejsze, bo ciężko tak co chwilę latać pomiędzy Twoim blogiem i youtubem :D Jak coś takiego zrobiłeś? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O juz dawno o czyms takim myslalem, mam nadzieje ze sie przyjmie i bedzie pomocne.

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać całego albumu Meluy <3 Podoba mi się także utwór Birdy.
    Nowa recenzja: "Erotica" Madonna (fizzz-reviews.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze, bo ostatni mnie troche zawiodl. A Birdy racja, super kawalek.

      Usuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger