Przeboj Lata - Runda 1 ( Pojedynek 6 ) + Dogrywka

piątek, 19 lipca 2013

Po raz pierwszy zrobimy na blogu dwie rzeczy na raz. Po pierwsze musimy zorganizowac dogrywke w 5 pojedynku pomiedzy The Wanted  a Imagine Dragons bo nagrania zdobyly taka sama ilosc glosow, a z rywalizacji odpadla juz Aleksandra Jablonka, a po drugie pojawi sie takze pojedynek 6.


Do tego wszystkiego beda nam potrzebne dwie sondy, i wlasnie dwie sie pojawia. Na pierwszej nowy pojedynek a na drugiej dogrywka. Musi tak byc bo niestety czas nas goni, a jeszcze sporo nagran zostalo.
To teraz nowe trzy nagrania startujace w pojedynku nr. 6.




Natural Dread Killaz, Naughty Boy oraz Doniu to kolejni artysci walczacy o wejscie do drugiej rundy. Czekam na glosy, i nie zapominajcie takze o dogrywce, dwie sondy wlaczone, dogrywka do soboty wieczor, a pojedynek 6 do niedzieli do poludnia.
Share this article :

5 komentarzy:

  1. Naughty Boy wygrywa w tym pojedynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszeczkę pospamuję, ale chciałabym zaprosić Cię, Kochany Czytelniku, na mojego nowego bloga, którego prowadzę razem z Moim Dzikim Szczęściem. A także chciałabym prosić o jakieś rady, dotyczące blogspota, gdyż kompletnie się na tym nie znam i przydałaby się mała pomoc :) Bez obaw, Chartykas na tym nie ucierpi :))

    http://pieczonyzlomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, jesli masz jakies pytania to pisz, ewentualnie mozesz wyslac do mnie e-maila, adres znajdziesz w zakladce kontakt. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dogrywka bardzo ciężka, jednak ja postawiłem na The Wanted mimo że nawet to nagranie jakoś specjalnie mnie nie porusza. Jednak wiem, że większość zagłosuję właśnie na nich.
    Kolejny pojedynek to oczywista sprawa, gdzie sam tytuł zaprasza do kliknięcia w sondzie. Chociaż Naughty Boy również goni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oddałam głos na The Wanted gdyz u mnie w nowym notowaniu jest na trzecim miejscu a wczoraj zagłosowałam na Imagine Dragons bo w poprzednim notowaniu byli na pierwszym a terz sa 10. Aby poznać resztę dzisiejszego notowania zapraszam tutaj http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger