Przeboj Lata - Runda 1 ( Pojedynek 2 )

sobota, 6 lipca 2013

Pierwszego zwyciezce wspolnie wybralismy, przypominam jest nim John Newman i kompozycja "Love Me Again", z nim widzimy sie ponownie w sierpniu. Teraz czas wybrac kolejna propozycje. Mam delikatna obsuwe w czasie z powodu awarii sprzetu, dlatego nic dlugo nie pojawialo sie na blogu, ale mam nadzieje ze problemy juz za mna. Przed nami Pojedynek nr. 2! Kolejne trzy nagrania startuja i szykuja sie do rywalizacji.






Z tych trzech nagran wybierzemy kolejne ktore przejdzie do drugiej rundy w sierpniu. Czekam na glosy. A glosujemy do poniedzialku do polnocy.
Share this article :

14 komentarzy:

  1. Skylar Grey, na nią poszedł mój głos. Nie znałam jej wcześniej, ale chyba przesłucham inne piosenki, bo ta mi się spodobała, Skylar ma ciekawy, świeży głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma niesamowity wokal, wlasnie ukazal sie jej debiutancki album "Don't Look Down", goraco ci go polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddałam głos w pojedynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos oddany.
    Zapraszam na http://mybestmusic.blog.pl/ gdzie pojawiła się nowa lista EuroChart.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam serdecznie na nową notkę :) i życzę miłego pracującego tygodnia :D // CHARTYKAS

    Cover Drive! Wpada w ucho i jako jedyną z nich przesłuchałam od początku do końca i chcę więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to fajnie ze ci sie spodobalo.

      Usuń
    2. @iCate więc zapraszam na coverdrivepolska.blogspot.com :)

      Usuń
  6. Oczywiście Skylar!

    Nowa recenzja na http://true-villain.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowane :)

    Nowa recenzja (Ewelina Lisowska "Aero-Plan") na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie, nie wiem na kogo zagłosować :(

    Prosto z koncertu - zapraszam na NN - RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze jednak na kogos zaglosujesz.

      Usuń
  9. Szczerze mówiąc, kojarzę tylko Melę :) zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ode mnie głos dla Meli. Świetny numer.

    Na moim blogu, o tutaj: http://polandtop20.blogspot.com/p/wakacyjny-hit-xxi-wieku.html jeszcze do wtorkowego południa głosowanie na Wakacyjny Hit 2005 Roku, a już jutro wieczorem rok 2006. Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger