Przeboj Lata - Runda 1 ( Pojedynek 9 )

piątek, 26 lipca 2013

Grupa Enej i ich hit "Symetryczno - Liryczna" przechodzi do drugiej rundy pokonujac Phillipa Phillipsa i Patrycje Markowska. A teraz szybko uruchamiamy kolejne glosowanie, pojedynek nr. 9. Bo juz tylko cztery wolne miejsca pozostaly w 2 rundzie. Martwi mnie tylko coraz mniejsza ilosc glosow, ale mam nadzieje ze to tylko chwilowe zawachanie. Oto kolejne trzy propozycje z ktorych wybieramy jedna... W sobote w poludnie zamykamy glosowanie. Dobrej zabawy...
Share this article :

3 komentarze:

  1. "Get Lucky" było świetne, ale teraz kiedy każda stacja - dosłownie - puszcze ten utwór przynajmniej 10 razy na dzień, to już mi się rzygać chce.
    Ale i tak głosuję na ten utwór z uwagi, że jakiś czas temu podobał mi się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również zagłosowałam na "Get Lucky" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych tu piosenek stawiam na daft Punk

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl - 30 lat od debiutu Madonny.

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger