Przeboj Lata - Runda 1

środa, 3 lipca 2013


No i Zaczynamy dwumiesieczne zmagania z wyborem Przeboju Lata 2013!
      36 utworow juz rozlosowalem po trzy, i teraz co kilka dni glosujemy wybierajac swojego faworyta. Glos mozna oddac tylko na jednego artyste. Zwyciezca przechodzi do drugiego etapu, ktory odbedzie sie w sierpniu.

Pierwsza trojka na start...

Michael Buble - Close Your Eyes


Video ft. Jan Borysewicz - Kryzysowy


John Newman - Love Me Again


Prosze o zapoznanie sie z nagraniami a pozniej oddajcie swoj glos na jednego z artystow.
Ankieta umieszczona jest w prawym gornym rogu bloga. Zycze milej zabawy.
Glosy oddajemy do czwartku do polnocy.
Share this article :

13 komentarzy:

  1. Close your eyes to mój typ z tej trójki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie ciezka sprawa. Bo wszystkie trzy kawalki mi sie podobaja.

      Usuń
  2. Kurczę, ciężko wybrać, wszystkie kawałki są fajne. Na początku chciałam zagłosować na Buble, ale chyba pozostanę przy naszej rodzimej twórczości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oddałam głos na John Newman:0
    Zapraszam do siebie na wakacyjne notowanie
    http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. John Newman musi wygrać, Video też bym dał do kolejnego etapu ale jak nie moża to tylko John. Zapraszam na moją stronę z listą przebojów: http://przebojowalista.hpu.pl/news.php

    OdpowiedzUsuń
  5. Michael jest spoko :)

    Zapraszam na drugą notkę kąciku "CELEBRYCI CHARYTATYWNIE" - na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybór niemal nie możliwy ale John Newman wyróżnia się z tłumu, dlatego głos poleciał właśnie na niego ;)
    A ja zapraszam pod adres:
    http://milr3.blogspot.com/2013/07/muzyczne-lato-2013-muzyczny-instytut.html

    Tam też znalazła się wakacyjna notka, którą przygotowałem ja i wytypowałem co może zawojować wakacjami w Polsce, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nowy post o teledyskach na wakacje http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy kącik blogowy - "KUCHNIA WEGETARIAŃSKA DLA DZIECI" - RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam serdecznie na kolejną część baśniowych notek :)

    P.S: Jeśli ktoś zobaczy w odwiedzinach 799 999, niech da mi znać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos oddałam i licze ze mój faworyt wygra.
    Zapraszam do http://mybestmusic.blog.pl/ gdzie pojawiło się nowe notowanie. Zobacz kto okazał się najlepszy od wszystkich i zajął 1 miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy przepis wegetariański na RS.XX.PL :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Newman na prowadzeniu, czyżby mi się w końcu spodobał?

    Zaproszenia w stronę walki No. 68 FINALNYCH POJEDYNKÓW 5 (will.i.am vs. will.i.am ) (Crazy Kids vs. Fall Down), wybierz swojego jednego faworyta! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger