Przeboj Lata - Pojedynek 3 - Dogrywka

piątek, 12 lipca 2013

No i prosze, juz w trzecim pojedynku plebiscytu na Przeboj Lata, trzeba zorganizowac dogrywke. Bo tak sie sklada ze Ania Wyszkoni i Snoop Dogg zdobyli taka sama liczbe glosow. Dziekujemy juz Cover Drive bo oni uzyskali tylko dwa glosy i odpadli z dalszej rywalizacji.



Dlatego do soboty do godz. 20 musimy jednak dokonac wyboru. Bo niestety przechodzi tylko jeden utwor. Glosujemy zatem, a jesli jutro o 20 nadal bedzie remis, to ja oddam swoj glos na jednego z wykonawcow, dzieki czemu uzyska on awans do rundy drugej, ale mam nadzieje ze nie bedzie to konieczne. Zatem glosujemy Ania Wyszkoni kontra Snoop Dogg. Bo w sobote wieczorem uruchomimy juz glosowanie na kolejna trojke...
Share this article :

4 komentarze:

  1. Dziwnie to wygląda - Ania kontra Snoop Dogg. Dwa zupełnie odmienne muzyczne gatunki :)
    Tak czy inaczej głos oddałam.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Skylar Grey "Don't Look Down")

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaję przy swoim wyborze, więc Ania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wcześniej zagłosowałam na Snoop Dogg więc niewiem czy można drugi raz?
    Umnie NN

    OdpowiedzUsuń
  4. No mozna, bo to dogrywka...

    OdpowiedzUsuń

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Coffee Charts - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Inspired by Sportapolis Shape5.com
Proudly powered by Blogger